2010 m. gruodžio 29 d., trečiadienis

Kaip aš atradau, kokią fobiją turiu

Nu dar taip nebuvo. Vienu žodžiu, atsibundu ketvirtą valandą ryto ir girdžiu pelės graužimo garsą. "Nieko" sakau ir bandau toliau miegot, bet kai išgirdau, kaip pelė tipena per grindis, tai nejuokais baimę pajaučiau. Tipenančių pelių, kurių nesimato, fobija!
Greit atsikėliau, papūgų narvą palubėn, katiną kambarin...iškart saugiau jaučiuos, bet miegas dabar neima. O Pilkis kaip koks ekspertas detektyvas ieško man baimę sukėlusio subjekto.

Galėtų tos pelės ar žiurkiukai tokius dviratukus mano kambary turėti, tai bent negąsdintų tipendami!

O štai galima ir pasijuokti iš merginos, turinčios pelių baimę :P.

2 komentarai:

mergaitė rašė...

juokas tu :D
aš irgi, čia seniau, miegu ir akurat, girdžiu, kad po mano lova kažkas graužiasi. Iškart iškviečiau mamuką, kad patikrintų :D vidury nakties :)))

Kazys Andrius rašė...

:D aš tai tik katiną pakviečiau