2010 m. gegužės 31 d., pirmadienis

AAAAAAAAAAAAA!

Karingu kovos šūksniu pasitinku dieną: "AAAAAAAAAAAAAA!"
Rėkiu viduje, o ne balsu. Bijau, kad kambariokai pabus ir nesveiku palaikys. Rėkiu, nes nenoriu eiti į socializacijos ir ugdymo egzaminą, kuris bus už valandos ir 20 minučių.
Ryte pabudęs galvojau apie du dalykus: "miego, dar miego duokit" ir "bliamba, Damien Rice viena daina, klausyta prieš miegą, dar galvoje tebeskamba". Pasinaudojęs didžiausiomis valios pastangomis ir panaudojęs skambančią galvoje dainą kaip žadintuvą, narsiai kėliausi pasitikti sunkios dienos. Kad geriau sektųsi keliauti į egzaminą galvą praploviau šampūnu "Wash and go". To neužteks, reiks dar ir medžiagą pasikartoti.
Paskutinė pavasario diena! Kaip greitai laikas eina, tai nusikeiksiu lietuviškai: "eina namas kurmio!". Dar daug ką norėčiau parašyti, bet laikas ribotas. Čiuju ir pačiam bus nuobodu ateity skaityt, jei daug rašysiu. Vistiek žadu papildyti savo blogą šiandien vakaropi apie tai kokius jausmus ir išgyvenimu man sukėlė pirmoji pavasario diena. Tiksimes! (Latviškai "iki")

8 komentarai:

mergaitė rašė...

sakiau, kad faina daina :P belieka tau Closer filmą pažiūrėt ir tada jau išvis skraidysi su ta daina ;DD
o dėl miego tai, ech, nepavydžiu :P reik normaliai iš vakaro eit miegot, o ne blūdinėt iki ryto :P

Kazys Andrius rašė...

miego užteko, egzamino klausimus puikiai supratau, su atsakymais buvo sunkiau ;D. Jo, dabar žiūrėsiu parsisiųsti filmą "Closer" ir pažiet, bus reabilitacija po šiandienos egzo :]
O dėl miego tai tau nepavydžiu, gi sakei nemiegojai visąnakt :P

mergaitė rašė...

taip taip, užteko užteko... nuėjai miegot, jaučiu, dar vėliau už mane :P pamatysi, vakare vos pavilksi kojas, aš sakau, aš žinau ;D
o dėl egzo, tai dabar abu laikom kumščius, kad tie tavo atsakymai būtų puikūs, kaip tu supratai klausimus :-))
nemiegojau, bliamba! ir man šeimininkė net neleido pokaituko numigt ;/ sakė vėl nemiegosi naktį ;/ kas per laikai atėjo... net pamiegot nebeišeina ;DD

Kazys Andrius rašė...

kieta tavo šeimininkė, gerai daro, bent ateinančią naktį išsimiegosi ;)
o aš nors ir vakaras bet dar pavelku kojas, jaučiu kokią 10 ar 11 vakaro jau snausiu :) dieną irgi tik truput pamiegojau, kad miegs neimtų važiuojant Šiauliuosna, o mano keleiviai tai parpė kaip reikals, beveik visą kelią :DD
Dėkui, kad padedi kumščius laikyti, nes geresnio pažymio tikrai reikia...

mergaitė rašė...

kankina ji many ;/ galvojau, kad dar atsakinėsiu į klausimus... kur tau ;/ net nesinori pažiūrėt į tą pusę ;/
kas čia dabar per keleiviai tokie? :/ reikėjo užleist radiją, jeigu tu nemiegi, tai ir jie neturi miegot ;D

Kazys Andrius rašė...

pas mane tačkoj dar radijo nėra :/ nu yra, bet neprijungtas. Jei būtų radija ok, tai skambėtų įvairi muzika ir tikrai nieks nemiegotų :] Vienas keleivis: buvus klasiokė, kitas: jos draugė. Aš ir sakau: "pas mane mašinoj radijo nėra, todėl dainuoja keleiviai", bet kažkuodėl nedainavo... teko pačiam mintyse dainuoti :D

Kapitonas rašė...

Wash & Go šūdas, galvą reikia plauti ūkišku muilu! :)

Kazys Andrius rašė...

nebent nusiskutus galvą ;D šiaip neįsivaizduoju net, kad galvą įmanoma muilu plaut