2010 m. gegužės 31 d., pirmadienis

Širdy dar neruduo

Miela /as skaitytoja /au, paskutinė pavasario dienelė gi šiandien. Jaučiuosi tikrai pavargęs, vos kojas velku (kai kas spėjo, jog taip ir bus ;D), bet tik fiziškai, o širdy dar neruduo. Man toks jausmas, jog pavasaris tik dabar prasidėtų. Kažkuria prasme, tikriausiai jausmine, atgyja jausmai, bunda taip sakant. O kas bunda... tai jau paslaptis, visko sakyti negaliu, turiu ir sau pasilikti kažkiek info apie save :).
Praeitą naktį miegojau tik 3 valandas. Ne kažką, bet miego užteko. Kai užtenka motyvacijos nemiegoti, užtenka ir miego, tą jau seniau esu pastebėjęs. Žinoma, reikia ir organizmą patausoti, negalima visąlaik taip save varginti ir džiaugtis, kaip gerai, kad reikia mažai miego. Absurdas, tai tikrai ne man. Kad ir koks vyturėlis būčiau, bet kai vėliau nueinu miegoti, tai ir ryte automatiškai septintą valandą nebeatbundu.
Okis dokis, varau žiūrėt filmo "Closer", tikrai nežinau, ar pažiūrėsiu neužmigęs ;D.
O tai buvo bajeris, žiūriu eurovizijos finalą, žiūriu žiūriu ir užmigau, tik pabundu ir jau beveik valanda praėjusi nuo laimėtojų paskelbimo. Ir visąlaik miegojau atsisėdęs, žiauru, net pačiam iš savęs juokinga. :D


2 komentarai:

mergaitė rašė...

aš tai iš miego trūkumo net nebeatsimenu, ką parašei ;D tik paskutinė citata įstrigo :-) ką galiu pasakyt... galėtų būt atvirkščiai ;D labai mielas pasakymas, man patinka :-)
parašyk paskui man ar patiko filmas :P

Kazys Andrius rašė...

man tas pasakymas patiko, nes toks... labai paradoksiškas :P patiko patiko films, net antrą kart žiūrint :)