2011 m. kovo 22 d., antradienis

Kartais...

...noriu viską ištrinti, ką esu bloge parašęs (feisbuke dažnai taip ir padarau),

...skaitau knygas :D,

...daug mąstau,

...visiškai moku atsijungti nuo profesinio analizavimo ir gilinimosi į save ir kitus (ačiūdie),

...pagalvoju, kad kitų nuomonė vis dar (nors ir minimaliai) įtakoja mano veiksmus (ne pačius svarbiausius),

...nesuprantu, kodėl filmų žiūrėjimas (kai spoksau į kompą ar teliką) pasidarė nebeįdomus,

...noriu labiau stengtis dėl ateities, nors ir miglotai save įsivaizduoju ateity.

6 komentarai:

mergaitė rašė...

nors ne man vienai kyla ranka ištrint VISKĄ :D

Rūta rašė...

kodėl jūs norit ištrint? praeities neištrinsit... :P juk tai tik įrašai...

mergaitė rašė...

vat kadangi praeities negalima ištrinti, tai bent apsimeti ją ištrindamas, kai panaikini įrašus :D

Rūta rašė...

na nežinau... man tai patinka savo senus įrašus skaityti. Tiesiog skaitau ir jaučiu, kad ir dabar taip galvoju. O kadangi taip galvoju, kaip seniau, tai reiškia, kad netampu blogesne bent jau :)

Kazys Andrius rašė...

Neištrinti įrašų yra gėris, aš netrinu, Rūta, tikrai jėga paskui paskaityt, o vat Justina, kad trini, gėda :P

Rūta rašė...

Justę sodinsim ant gėdos stulpo :DD