2011 m. kovo 14 d., pirmadienis

Kodėl rašau?

Taigi, čia rašau tikrai ne tam, kad turėčiau virtualų dienoraštį, kurį norėčiau su bet kuo pasidalinti ir sulaukti kuo daugiau grįžtamojo ryšio.

Rašau dėl to, kad kartais neturiu su kuo pasikalbėti apie tai, kas man aktualu. Kartais neturiu net kam papasakoti, ką per dieną nuveikiau, kokios mintys plaukiojo galvoje, kas sukasi dabar galvoje ar jausmų srityje. Tas keistas požiūris, kad verta išlikti paslaptingam, turėti paslapčių, kad kitam būtum įdomus - tikrai ne man, bet gal tai tik gynyba, gal toks iš tikro ir esu - su paslaptingumo kauke? Arba dažnai atrodau atviras, bet giliai viduje mąstau apie visai kitus dalykus? Daug tų "gal", reiks sumažinti.

Nors neneigiu, apie save pasakau tikrai ne viską. Visko ir neįmanoma papasakoti, ne todėl, kad man gėda, bet todėl, kad kai kurių dalykų negaliu išreikšti žodžiais. Kad galėčiau kuo daugiau savo minčių įvardyti žodžiais, aš daug skaitau. Ypač patinka skaityti tai, kas skatina minčių tėkmę.

1 komentaras:

mergaitė rašė...

šitas dienoraštis yra geras dalykas :))