2010 m. birželio 3 d., ketvirtadienis

Va3d., "pasiruošimas paskutiniam egzaminui"



Taip taip, rytoj paskutinis šios sesijos egzaminas. Jis vadinasi "socialinių tyrimų metodai". Mokiausi neįdomiai ir neilgai, tad pažymio tikiuosi nedidelio ir nepuikaus. Užtektų 4, kad tik išeitų 5 ir nebūtų skolos, o šiaip jau nesvarbu, nes mokėjimas 520 Lt už nepakankamai pažangų mokymąsi ir taip jau gresia.
Kaip aš šiandien ruošiausi egzui. Va tep: kėliausi šeštą valandą ryto ir ,atsitraukęs užuolaidą, kad būtų šviesiau pradėjau skaityti apie kokybinių tyrimų medžiagos rūšiavimą. Keista, bet ryte skaityti buvo įdomu. Tas džiaugsmas neilgai truko, nes reikėjo ruoštis važiuoti į kaimą, kur laukė tikras poilsis, beveik. Jau Šiauliuose pradėjo lyti ir galvojau, kad diena sugadyta, bet... kaime buvo sausa sausa, nei šiandien nei vakar Viliočių kaime kritulių nebuvo. Tad puikiausiai galėjau pasodyti tris moliūgų sodinukus. Po to su seneliu ėjom apžiūrėt bičių, bet medaus bitės neturėjo. Šio pavasario medus: viso labo vienas nepilnas medsukis. Tuo pačiu ir nekokia žinia medaus mėgėjams, perkantiems medų. Medaus kainos šįmet šoktelėjo: nuo 15 Lt už kilogramą daba jau kaštuoj(palyginimui, praeitais metais kainavo 10 Lt/kg). Tam įtakos turėjo šalta žiema.
Perpiet iš kaimo grįžau, pavalgiau cepelinų ir truput pailsėjęs važiavau Kaunan. Kely taip miego užsinorėjau, kad turėjau viršyti greitį, kad neužmigčiau ir būtų įdomu važiuoti, nes važiuoti vienam ir be radijos, tai nieko negali būti nuobodžiau. Viršijau greitį tik paskui kitus greituolius važiuodamas, nes jei pagautų, tai tą, kuris pirmas, o aš truputį pristabdyčiau ir nieko tokio.
Vakare jau norėjau mokytis, bet tokis miegas suėmė, debesys juodi susikaupė ir kad pradėjo pliūpti lietus, tai gražu gražu. Ėjau į balkoną pasigrožėti, du kartus. Žaibai ir stiprus lietus kažkaip pažadina mane, atgaivina :).
Žadu pasimokyti rimčiau tik išjungęs kompą, o tai bus greitai, ir iki vidurnakčio šiandien tikrai miegosiu :P

3 komentarai:

mergaitė rašė...

ajajai, kaip negražu nesilaikyt eismo taisyklių :P ir dar važinėjant su žaliu lapu :P

Kazys Andrius rašė...

šiaip žalio lapo man nereikia jau nuo praeitų metų rugsėjo mėnesio 7 dienos :P. Kaip kad mačiau prikolną užrašą ant mašinos galo: "Aš ne klevs, aš jau ažuols", tai ir aš tokį ketinu užsidėt :) Šiaip vienam važiuojant, nerizikuojant kitų saugumu, tai nieko tokio nesilaikyt...

mergaitė rašė...

ai, riiiimt, tau gi nebereik dėtis lapo :)) su kažkuo jau maišau :/ gėda gėda man :-)
labai prikolnas užrašas, dėkis, aš kada nors įvertinsiu ;D
kaip tai nerizikuojant kitų saugumu? rizikuoji savo ir dar tų, kurie ne tik gali mašinoj būt :P nesiginčyk čia :))