2017 m. spalio 30 d., pirmadienis

Apie sapnus. Rytinė analizė

   Pabudęs ryte prisiminiau daug sapnuotų sapnų ir kilo noras juos užsirašyti ir paanalizuoti. Daug laiko analizei neturiu (tarp pabudimo ir kelionės į darbą valanda laiko, per kurią ir pusryčius reikia pasigaminti ir kavos išgerti), tai gali rezultatas būti paviršutiniškas, bet sakoma, kad ryte pasąmonė geriau dirba, tai geriau ir analizuoti, ką būtent konkretus sapnuotas sapnas man galėtų reikšti, kokias mintis ar jausmus sukelia, kokios asociacijos kyla, kuo tai galėtų būti susiję su dienos metu gyvenamu gyvenimu ir dabarties aktualijomis - tiek vidinėmis, tiek išorinėmis.
   Tai va, sapnavau vieną sapną, kad gyvenau ir Vilniuje ir Kaune -  nuomojausi kambarius. Tik supratau, kad pinigų trūksta pragyvenimui abiejuose miestuose iškart, ypač, kad į Kauną rečiau užsuku. Tad sapne nusprendžiu atsisakyti kambario nuomos Kaune. Ne pirmą kartą tokia tematiką sapną sapnuoju. Gal sapnas išreiškia mano norą pagyventi Kaune, nors tai mažai tikėtina galimybė ir parodo baimę, kad pinigų pragyvenimui gali neužtekti.  
   Kitas sapnas – įsimyliu merginą, bet manau, kad santykių su ja geriau atsisakyti, nes ji ne tai, ko aš ieškau. Pažiūriu į veidrodį – ir mano žvilgsnis supanašėjęs su mylimosios žvilgsniu. Sapnas tikriausiai parodo mano norą ką nors įsimylėti, bet baimę supanašėti, prarasti savo „veidą“. 
   Dar vienas sapnas – daug kėdžių ir daug žmonių sėdi, tarp jų kelios pažįstamos merginos iš praeities – ir šnekasi apie mane, kuri pirma mane įsimylėjo, o aš nuošaly sėdžiu ir jaučiu, kad mano būsena neprognozuojama, ty. – kad galiu tuoj susirgti. Sapnas parodo baimę pasireikšti ligai įsimylėjus. 
   Kitas sapnas – važiuoju mašinoje, bet atviroje bagažinėje, iš galo važiuojanti mašina grėsmingai priartėja porą kartų ir paskui kai priartėja aš savo svoriu pakreipiu mašiną, kurioje važiuoju, kad ši atsitrenktų į tą, kuri iš galo važiuojanti. Pasekmė – sudaužytas atšvaitas iš galo važiuojančios mašinos. Manęs prašo, kad sumokėčiau, o detalės paieškos Rygoje. Sapne pripažįstu savo kaltę, bet jaučiu, kad gaila pinigų už detalę sumokėti. Sapnas tikriausiai parodo savo klaidų pripažinimą, bet atsakomybės vengimą mokėti už klaidas. 
    Dar vienas sapnas – apžiūriu mašiną, senovinę, su naujais tekiniais, staiga prie manęs esantis vyriškis perka tą mašiną, nes ji retro stiliaus, sena, ir nori nusipirkti su originaliais ratais, kuriuos reikia sumontuoti. Gal šis sapnas sako, kad ir aš susirūpinęs padangų keitimu savo automobiliui arba tiesiog svajoju turėti reto modelio seną automobilį.

Komentarų nėra: