2010 m. liepos 27 d., antradienis

Va57d., truputis tamsos



Dedu į savo blogą šį avantgarde black metal žanro kūrinį, nes kaip tik neseniai baigiau jį klausyti. Tikras dainos pavadinimas "Cogito ergo sum", tik į jūtūbę kažkoks neišmanėlis keldamas padarė klaidą. Albumo pavadinimas F51.4 reiškia psichikos sutrikimą - siaubą miegant.

Pasidalinsiu mintimis, kodėl šį kūrinėlį keliu į savo blogą. Pirmiausia, black metal žanro muzika nėra pati švelniausia, palyginus su popsu - tikra tamsuma. Toliau kyla klausimas: kodėl klausau tokios muzikos? Nesu ten koks nors satanistas, šėtono garbintojas ar pan., bet klausau muziką vien todėl, kad gerai skamba, kad padeda atpažinti savo emocijas, jas neutralizuoti. Paklausęs "blekiuko" nurimstu, jei būnu ant ko nors supykęs, tartum muzika padeda išsiurbti pyktį. O jei šiuo atveju būdamas piktesnėj nuotaikoj bandyčiau klausyti linksmos popsinės dainelės, tai jausmas nebūtų normalizuotas, o tik išstumtas iš sąmonės lauko, ir pasąmonėje lauktų progos prasiveržti su didžiausiu griausmu. Kaip tik už lango griausmas iš apniukusio dangaus.

Siaubas miegant: kelis kartus esu pajutęs šią būseną, bet trumpai ji trukdavo ir dažniausiai aplankydavo vaikystėje. Panašu į paniką pusiau miegant/pusiau būnant atsibudus, bet tai nėra tas pats, kas sapnuoti košmarą ir iš jo pabusti. Gaila, kad nemoku vokiečių kalbos, nes dainos, kurių dabar klausau, dainuojamos vokiškai, gal ką nors daugiau apie siaubą miegant sužinočiau.

Hm, į blogą visko parašyti negaliu (todėl kai kurias mintis nutyliu), nes daug kas yra asmeniško, ne viešai publikai pasakojama. Tuo tikslu naudodavaus dienoraščiu, kurio neberandu šiuo metu. Arba man jau atminties sutrikimai rimti, arba kažkur labai slaptai nukišau - kas mažai tikėtina, nes jis užrakinamas, arba kažkas pasiskolino :/. Žiauriausia, kas gali būti, kai savą dienoraštį, su visom mintimis ir jausmais kas nors pasiskolina.

Gaila, kad neturiu sutvarkytos garso aparatūros automobilyje, o tai kartais vienas būdamas ir automobilyje pasiklausyčiau Black metal'o.

9 komentarai:

mergaitė rašė...

dar vienas depresuojantis atsirado :)) čia tikrai kalta pilnatis :)

o man tai pvz. atvirkščiai sunkesnė muzika veikia - iš geros nuotaikos lieka špyga :P depresova muzika tiopnai :)) apie metalą net nešneku, net nesuprantu kaip anksčiau ją galėdavau pakęsti :) ji varo į neviltį :) ir labiau kenkia, nei padeda :) tokiais depresovais atvejais jau geriau kviestis draugus ir veikti ką nors drauge, nei sėdėt užsidarius ir dar su metalu :)

Kazys Andrius rašė...

liūdėti, dar nereiškia depresuoti :)
Šiaip, mergaite, liūdesio straipsny neminėjau, tikriausiai iš savo pozicijos daugiau kalbėjai ;)

mergaitė rašė...

man reikėjo pašnekėti apie pasėkmes :P

Kazys Andrius rašė...

ale jo, apie numanomas pasėkmes. Šiaip metalova muzika mane net atpalaiduoja, kitus gal kitaip veikia :P

mergaitė rašė...

apsimesiu, kad nepastebėjau užuominos :P

Kazys Andrius rašė...

kokios užuominos> :p

mergaitė rašė...

parašei, gal kitus kitaip veikia, tai aš supratau, kad man čia buvo skirta, kad mane depresovai tokia muzika veikia :P

Kazys Andrius rašė...

taip ir supratau, kad tave depresovai veikia, bet benjt mane Demien Rice žymiai žymiai depresoviau veikia kai daugiau paklausau:P

mergaitė rašė...

Damien Rice? ;O man tai jo muzika tokia miela :))